Raieth Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 ja ikke sant :D Kunne ikke dy meg når jeg såg den. Hadde lyst på irmscher, men hey :P kom ikke på mere en ca 109 dollar heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 vel jeg kan se mye bedre måter å bruke 109 dollar på... Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raieth Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 joa, men fortsatt snadder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raieth Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 (endret) Da var den på plass. gammel ny Blei ikke så ille egentlig Endret Mars 12, 2009 av Raieth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Skal jeg være helt ærlig? Nei, det tror jeg ikke, men likte det ikke akkurat.. Smaken er dog som baken, og du er eier av bilen :) Det viktigste er at du liker det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raieth Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Yus. Hadde det ikke vært så jævlig dyrt å cromme, så haddde jeg vel cromma hele bilen *ler onskapsfullt* Hadde en som kom bortom for å snakke amcar når han såg cadillac emblemet da :D Måtte nesten le litt da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg