230e_sportline Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 c4 s4 med aan motor.. Når jeg ligger på lavt turtall kutter liksom teninga noen sekunder og plutselig kommer igjenn skjer en 5-6 ganger på 4 mils strekning... noen som har hatt samme problem, eller veit hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 har vært borti problemer med svinghjulsfølerne på de.. da vil tenningen kutte.. noe som KAN komme og gå.. coiler er jo ett kjent problem.. men da vil den bare kutte en sylinder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
230e_sportline Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 det jeg syns er så sinsykt rart også.. hmm er mest når det er kaldt ute.. så kan være triggersensor ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
230e_sportline Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ser man trigger feilkode på vegcom ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 ja.. ellers kan du måle den mes ett scoop. vil se pulsene bli borte samtidig som tenningen om det er den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
230e_sportline Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 ja.. men skjer aldrig på tomgang..bare når jeg har 2-3% gass under normal kjøring og heller aldrig med ved gasspådrag..så blir kansje ikke så lett og måle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg