Riisern Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Noen som kjenner til om man får fargede glass til sideblinklysene på 1èrn? Evt om andre lykter kan brukes uten at modding av skjermen må til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Tror det har gått ut av produksjon (fargede altså) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Kid-A Tror det har gått ut av produksjon (fargede altså) Dette vil da si at det har vært å få tak i tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Mener det ja... Lampa er jo uansett såpass stygg at folk som pusser opp heller velger et Golf II sideblink bak på forskjermen og ikke denne klumpete skapelsen lenger fremme Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 når jeg bytta blink lys glass på rollan'n kjøpte jeg noe blåe klips dritt på Bilxtra mens de er skrudd fast orginalt. Delte de nye blinkersa og limte hele sulamitten fast:D Blei faktisk ganske fett. Bare sørg for å ha orange pærer Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Kid-A Tror det har gått ut av produksjon (fargede altså) Mener å huske iflg einserguruen at det ikke er å oppdrive.... sideblinkere ble jo ikke levert på tyske golf 1`ere.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Vurderer litt å frese ut hullet slik at jeg kan få montert mondeo blikere som jeg hadde på en tidligere ener jeg har hatt. De er mere ettersittende og fåes i forskjellige farger. Takk for svarene forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Riisern Noen som kjenner til om man får fargede glass til sideblinklysene på 1èrn? Evt om andre lykter kan brukes uten at modding av skjermen må til? Lakk? Eller annen farge du skal ha? Tenkte hvis det var sort..... Blande i med masse klarlakk, ca 80% og spray mange ganger..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by ecko når jeg bytta blink lys glass på rollan'n kjøpte jeg noe blåe klips dritt på Bilxtra mens de er skrudd fast orginalt. Delte de nye blinkersa og limte hele sulamitten fast:D Blei faktisk ganske fett. Bare sørg for å ha orange pærer Har vell ikke tilfeldigvis bilde av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Riisern Vurderer litt å frese ut hullet slik at jeg kan få montert mondeo blikere puke Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Kid-A puke Trenger du ei bøtte? ;) Blir faktisk pent. Selv om det er fysjom fy å bare si ordet f**d. Men, men....er jo bare bruksbilen dette da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Har ikkeno' med Ford å gjøre. Ovale blinkere på kantete bil ----> puke Eller trekanta blinkere fra nye Mondeon på firkanta bil ----> pukepukepuke Nei takke meg til små Sierra-blinkere istedet :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg