slitenvolvo Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 så kjør orginalt da for fader så slipper du aølt det tullet.. eller gjør som meg jobb på bilverksted:) Luringen, bilen er jo allerede ombygd (bare at BT enda ikke har blitt informert om det). Og jeg er ikke så glad i å skru, at jeg bytter motor tilbake bare for EU-kontrollen. Skal hive meg rundt og skrive søknad til BT. Holder det foresten å skrive ut volvos godkjente produktendringer og ta med, eller må jeg ha en stemplet versjon fra volvo-norge? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Luringen, bilen er jo allerede ombygd (bare at BT enda ikke har blitt informert om det). Og jeg er ikke så glad i å skru, at jeg bytter motor tilbake bare for EU-kontrollen. Skal hive meg rundt og skrive søknad til BT. Holder det foresten å skrive ut volvos godkjente produktendringer og ta med, eller må jeg ha en stemplet versjon fra volvo-norge? Det beste er jo å søke før man bygger om. Uansett, så vil nok Statens Vegvesen foretrekke signerte ombyggingspapirer fra importøren/volvo, med tanke på forfalskning av dokumentasjon. Eventuelt, som du sier, kan det være greit å få et stempel av Volvo-Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Lat som ingenting og bare kjør. Det hadde jeg gjort. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Jeg er glad som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som fikser dette problemmet. :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg