royzz Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Heisann, Det har vært litt kaldt i natt og da jeg skulle prøve å åpne døra på bilen var den frøset... Mulig jeg var litt for hardhendt da jeg skulle inn i bilen... Så nå fungere ingen av dørhåndtakene :S Må nå gå inn bakluka... Hva er det som kunna ha skjedd? Noen vaire som kan ha gått? Det går ann å klipe inn dørhåndtaken men det skjer liksom ikke noe mere.. Tar gjerne imot forslag til hva som må gjøres.... mvh mini cooper 03 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hei Royzz Skjedde med meg når jeg parkerte ute vasker bilen med varmt vann og fikk opp døren:) Men løsningen er å kjøpe nytt håndtak se linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royzz Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 jeg får prøve det, men tror ikke det kommer til å fikse problemet... takk for svar da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Er nok en vaier som er gåen da. Men hvis du kniper inn dørhåndtaket og det blir stående inne så er det nok selve låsen som har hengt seg opp. Skjedde i allefall på min på pasasjersiden. Var ikke noe pes på min, var nok bare kulden som hadde bete godt fra seg. Skru av døren så ser du det nok fort. Kanskje dørhondtaket er knekt inni der Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg