OpelFanatikeren Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Har to stk Cerwin vega 6X9 høyttalere liggende i skapet og samle støv. De fungerte helt fint når jeg byttet dem ut i sommer. Kjøpte disse brukt for ca to år siden så hvor gamle de er aner jeg ikke. Desverre har jeg ikke gitteret som skal stå over eller esken da disse ble montert under originalt gitter i bilen. Cerwin vega HED1693 Key Features: Car Speaker Type: Coaxial Elements: 3-Way Car Speaker Function: Tweeter • Mid-Range Speaker Size: 6" x 9" Nominal Power Handling: 60 Watt RMS Peak Power Handling: 120 Watt Technical Features Frequency Response: 30 Hz - 22 kHz Sensitivity: 90 dB Impedance : 4 ohm (Dual Coil) Components: Tweeter Design: Balanced Dome Tweeter Size: 0.5" Surround Material: Rubber Disse to samt en 20meter rull med høyttaler kabel (2X0.75mm) får du for kun kr 300,- Kan også byttes i pent brukt stereo vhs spiller. PM eller epost espen_kristoffersen25 alfakrøll hotmail.com Kan hentes i Horten eller Tønsberg, eventuelt leveres på samme strekning kveldstid. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 byr deg 200;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 byr deg 200;) 200 uten kabelen kan jeg gå med på. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Solgt Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg