Gå til innhold

amazon

Ranger emnet


pv turbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men faan a gutter, så mye dere har surra rundt med filmkamera i fleng, må dere vell kunne by på noe bedre en dette?? Eller har dere fått høyde syke og glemt det begge to:hvaskjera

 

jeg hadde akkurat fått kamera og jeg skjønte jo faen ikke hvordan det funka. Men det er bare å komme å låne det hvis du får det til noe bedre. skal ha med stativ neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
skjedd noe mer i det siste eller? Hørte noen rykter om at girkassa har kommet i bilen og noen rykter om at dekk sponsoren er i boks. bare å sladde i vei når bilen er klar da!!!

 

nå har det skjedd litt ihvertfall.

har fått bygd om innerskjermen, for å få plass til det nye grenrøret, men jeg måtte bygge om dette grenrøret litt også.

 

tremec girkassa sitter på plass.

 

nå så driver jeg å monterer servo tannstanga og regner med at det er klart i morra, kanskje.

 

så skal jeg sprette opp mellom aksel tunnelen til helga og heise den så jeg får plass til hel mellom aksel.

 

og da begynner den å bli klar for lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det skjedd litt ihvertfall.

har fått bygd om innerskjermen, for å få plass til det nye grenrøret, men jeg måtte bygge om dette grenrøret litt også.

 

tremec girkassa sitter på plass.

 

nå så driver jeg å monterer servo tannstanga og regner med at det er klart i morra, kanskje.

 

så skal jeg sprette opp mellom aksel tunnelen til helga og heise den så jeg får plass til hel mellom aksel.

 

og da begynner den å bli klar for lakk.

 

 

skal vi tenke på bremser i gate nr 34 el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

nå har jeg vært og hentet bilen ifra lakkeren. vi tok og lakkerte motor rommet først,så nå kan jeg sette inn motor og gir før jeg lakkerer resten av bilen.

jeg syntes lakkeringen ble drittbra og må bare takke lakkspesialisten i fredrikstad for resultatet og håper resten av bilen blir like bra.

033.jpg

034.jpg

037.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår