SimenRawr Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Install Bay har veldig greie folk her jeg bor ihvertfall, hjelper til med det de kan :D Men Mekonomen er veldig overpriset og de har mer generell kompetanse, skal du ha noe fikset på bilen ville jeg heller gått til ett merkeverksted for Hyundai. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne89 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Nå er jeg mektig lei den drittbilen min!! Den har vært litt bøllete i det siste, og vil ikke starte. Statern går som bare pokkern, men gir ikke noe innslag. Den er veldig av og på. Igår sleit vi i en hel time før den endelig ga seg med vrangskapet, og fant ut at den ville starte. Da startet den på første slaget! Men idag ville den ikke starte igjen. Startern går og går, og den har bra fart! Blir verkstedet på Onsdag nå for dumme dumme bilen! Var desverre raskeste time jeg kunne få:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg