Papi. Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Gamlekjæresten min har snart bursdag, og noe av det jeg vet hun vil ha, er vektmanualer, da hun snart flytter ut, og ikke lengre kan bruke broren sitt utstyr, siden han bruker det aktivt selv. Så det jeg lurer på, er hvor kan jeg kjøpe slike manueler? Da slike som man kan ta av vektene av stengene, og sette på nye, helst som et sett. Slike som man løfter med en hånd, ikke med begge hendene. Noen som kan hjelpe? Er ikke akkurat mitt område... :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 En hvilken som helst sportsbutikk kanskje?;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw driver Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 http://www.gsport.no/no/Misc/Product/?query=true&productid=111862(BC_1) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 En hvilken som helst sportsbutikk kanskje?;) Just what i skull til to say:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 biltema hvis lommeboka har slanka seg :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Bruker blandt anna 20kg manualsettene fra intersport / g- sport,funker dei;) bare å slenge på eit par 5kg om du (ho) måtte trenge det;) Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg