HQMonaro Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Er det noen andre enn Møller som kan ordne slikt. A4 20V 1996 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Et verksted som jeg bruker prøvde på det, men fikk det ikke til. Muligens det står på deres ferdigheter. Ikke vet jeg. Men Møller tar vel 500,- for det. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Skal gå an å kode nøkkelen selv, men da tror jeg du trenger VAG COM og startsperre koden. Og med mindre du har lappen som fulgte med bilen når den var ny, så vil det være mye lettere å få Møller til å gjøre det. Men har lest om at det går an å kode den med en eller annen kombinasjon av "La nøkkelen stå i døra, vri om tenningen osv". Fant ikke igjen tråden sånn i farta (var enten her eller på VACN forumet). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQMonaro Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Skal gå an å kode nøkkelen selv, men da tror jeg du trenger VAG COM og startsperre koden. Og med mindre du har lappen som fulgte med bilen når den var ny, så vil det være mye lettere å få Møller til å gjøre det. Men har lest om at det går an å kode den med en eller annen kombinasjon av "La nøkkelen stå i døra, vri om tenningen osv". Fant ikke igjen tråden sånn i farta (var enten her eller på VACN forumet). Den oppskriften har jeg men det er bare for de med fjernkontroll i nøkkel og det har ikke jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg