stian90 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg kjøpte en Mercedes E230 for noen dager siden som viser seg å enten ha defekt varmeregister eller muligens toppakning. Dette er ikke aktuelt for meg lenger på ha denne bilen alikevel, og forrige eier gikk med på å refundere halvparten av prisen for bilen, dvs 2000kr. Jeg har skrevet under på del 2 av vognkortet som er sendt inn til biltilsynet av bilens forrige eier, men jeg har ikke betalt omregistreringsavgifta enda. Og det er ikke noe jeg heller gidder å gjøre siden jeg ikke skal ha den alikevel. Så jeg lurer på om hvordan det blir når jeg skal selge bilen til en neste person igjen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Omregistreringa er ikke noe du må betale så lenge du ikke registrere den på deg selv så det blir bare at nestemann må betale hvis han skal registrere den på seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 eller lettere sagt, betaler bare omregavgift om du skal ha skilt på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 eller lettere sagt, betaler bare omregavgift om du skal ha skilt på den.Hehe, det er jo faktisk mulig at det er skilter på bilen da...? Da sier vi det enda lettere... Du betaler bare omreg hvis du skal ha vognkort i ditt navn :) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg