JeanDaniél Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Korrekt! Mens vi er inne på spylevæskepumper og motorer..: den ene viskeren min (fremme) hopper opp ca 4-5CM etter at de har viska.. Noen som har erfaring eller opplevd det samme? Plutselig en dag så stoppa viskerene midt på ruta, jeg stoppa bilen og presset dem ned igjen.. Da jeg skulle viske igjen så gikk de ned til "nullpunktet" og den ene hoppa som sakt noen cm opp igjen... Når jeg da lar bilen svive og jeg går å trykker på den viskeren som hopper, visker den en gang automatisk og hopper opp igjen de få cm-trene.. help:)? Edit: Beklager OT, men siden dere var så godt i gang.. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 den røde ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 den røde ? Den røde hva? Viskeren? ( den på passasjersiden..) Er det forskjellige farger på viskerene da? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danroger Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Spare noen kroner, ja... Det vil forsikringsselskapet gjøre også, når de oppdager den overdimensjonerte sikringen i brannruinene. Regel nr 1: Aldri sett i større sikring enn beskrevet. ja det tenkte jeg ikke på, men jeg skulle uansett få tatt fiksinga av pumpe med i kjøpe prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Ja, det bør være rom for forhandlinger der :) Tror pumpa kosta 6-700 hos møller, men var som sagt, trangt å komme til! Koster nok litt å få det gjort på verksted Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danroger Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 det stod nå i mailen jeg fikk hos han som har bilen at den kostet 400-500 men vi får nå se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffenfk Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 prøv å bytt sikring ;) Fungerer! Siter 86 Audi 100 CC 2.0 93 Audi Cab 2.3 E 99 Audi A4 1.8 lim. 96 Audi A4 1.8 Turbo Quattro avant 02 Audi A4 1.9 TDI 130 hk lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 prøv å bytt sikring ;)Fungerer! Hehe, du gir deg ikke du :) Det hjelper fint lite å bytte sikring hvis motoren er ødelagt..... Som nevnt tidligere i denne tråden så skal man ALDRI bytte et en sikring med en som er større enn orginalt. Det er FY FY! Det er en grunn til at sikringen er satt til en viss størrelse. Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg