jfsvarstad Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 har hatt bilen inne på verksted for å gjøre rein veivhusventilasjon, flushet motoren og skifet olje. måtte også skifte slangen mellom luftmassemåler og toppen. selv har jeg skiftet luftmassemåler og tempgiver. men nå er bilen enda verre på tomgang, spesielt når motorern er blitt varm så jager motoren en god del, ligger mellom 800-900 i turtall, kan også ligge på mellom 600-800 i turtall, men ellers går bilen bra da.... er litt usikker på om luftmassemåleren jeg skifet var defekt. var litt uenlighet mellom to verksted om at jeg også måtte skifte denne. så jeg har sikkert en pent brukt for salg. har dere gode tips om det blir det bedre om jeg skifter lamdasonden eller bør jeg skifte noen andre deler for at motoren skal jage slik på tomgang. har allerede kostet meg masse penger både i deler og verkstedregninger. har vel snart brukt 10 000 og enda ikke fått bilen helt bra. sukk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Sjekk ut gassspjeldet..Kan hende den må grunnstilles,eller byttes.Kan også være LMM.Tviler på at det er lambdasonden som er årsaken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg