Gå til innhold

bra bilstereo!!!

Ranger emnet


esp1 seljord

Anbefalte innlegg

pakkepriser ordnes! kom med bud! allt er i perfekt stand og fungerer bra

 

selger en 8farads soundstream kondensator: 1000kr.

 

pioneer frontsett med 6,5" midbass og 1"tweetere: 1000kr

 

soundstream bx-12 digital bass driver, brukt 2dager, følger med bassremote slik att du kan støre gein og hz fra fører posisjon: 750kr SOLGT

 

hifonics bxi 2608d monoforsterker på hele 2600wrms. ca 1mnd gammel. denne dra det meste : 5000kr (pris kan diskuteres) koster rund 11-12000kr i norske butikker.

 

harman kardon 2kanaler. 2x100rms i 4ohm (ekte harman kardon watt) pris: 1700kr

 

dynabel 2kanaler, denne har en effekt på 220wrms x2 i 4ohm: 1200kr

 

alpine iva-d900r (nypris:30000kr) flaggskipet til alpine! denne har allt! ekstern forsterker og mange muligheter med denne spilleren! tenkte meg 10000kr for denne. prisen er diskuterbar.---->

 

http://www.lydhuset.com/product_info...products_id=26

 

jeg her også ett radionette 5.1 sourroundsett. dobble 6.5 midbass i front +diskant og dobble 4" midbass i center og en enkel 4"+ diskant i bakhøytalerene.

 

send meg en sms på 92867406 for hurtig handel!:)

 

FINN-kode: 15890337

 

priser kan disk. ved HURTIG AVGJØRELSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Vil ikke si at Espen Seljord er så seriøs. Sendte sms til han( 92867406 ) og spørte om dynabel forsterkeren. Spørte om det var BF2252 som yter 2x225W. Han svarte ja. Jeg bydde 1200kr og forsterkeren ble sendt på dagen.

 

Når jeg hentet den var det ikke BF2252, men BF1702 :( BF1702 er gamlere enn BF2252 og yter mindre(60A sikring imot 90). Sendte SMS og mail for å snakke med han. Ba om å få igjen litt penger eller om jeg kunne sende den i retur.

 

Har ikke fått svar enda. Kan være at han har rotet bort mobilen eller noe, isåfall vil jeg endre på denne posten, men ikke før jeg får snakket med han.

 

 

 

Bra du informerer;) hadde tenkt til å kjøpe noe av han.

Men gidder ikke det nå;)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår