Hansien Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Lyser de konstant eller blinker de? Test med å dra ut strømkontakta i 1 times tid og prøv igjen da.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Lyser de konstant eller blinker de? Test med å dra ut strømkontakta i 1 times tid og prøv igjen da.. De blinker. Har hatt strømkontakten ute i hele natt men lampene blinket fortsatt. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 De blinker. Har hatt strømkontakten ute i hele natt men lampene blinket fortsatt. Send inn den så fort så mulig, så rekker du forza3 :checkflag: Min var borte i 2 eller 2 1/2uke, fikk ny da det tok lenger tid å fikse den gamle. Noe jeg er glad for :pray https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nb-no&scrx=1 Logg inn der å se om du har gyldig garanti, bestill reperasjon enten via den sida eller ring nummert som er oppgitt der. Lykke til! Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Send inn den så fort så mulig, så rekker du forza3 :checkflag:Min var borte i 2 eller 2 1/2uke, fikk ny da det tok lenger tid å fikse den gamle. Noe jeg er glad for :pray https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nb-no&scrx=1 Logg inn der å se om du har gyldig garanti, bestill reperasjon enten via den sida eller ring nummert som er oppgitt der. Lykke til! Takk for linken Emil, da er det vel bare å vente! Jeg får trøstespille litt Trackmania så lenge :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 tar vi dette i forza tråden ;) uansett kjipt med xboxn din five Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg