xxx4 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Og bildet er det kun du som får se. Du må flytte det til photobucket.com eller lignende for at andre skal kunne se det. Da tror jeg at jeg fikk det til... Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Heisann folkens. Har lest gjennom alle sidene nå om Touring Car serien deres, og jeg syntes prosjektet hørtes veldig gøy ut. Så da er spørsmålet: Skal vi prøve å avtale å kjøre nå i helgen? Fredag og lørdag kl 18:00 for å ta et eksempel? Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 i kveld er jeg sikkert med :) I morra er jeg usikker Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Okay. Ja det hadde vært flott å fått med iallefall en med litt fartstid som kunne styre med lobby og slikt. Skal vi si kl 18:00 ikveld iallefall da, så få de som vil være med? Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Kommer med Saaben jeg:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 jeg kommer også.. har lastet ned de siste banene å slikt å nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Jeg er med i kveld! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 supert...da starter jeg en lobby kl 1800 ;) komer me tongvektern min jeg;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Kanskje jeg er med å. Prøve løp for 4WD, RWD å FWD da i A klasse?? Og litt sladd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 kan kjøre 1 serie me fwd og rwd åsså kjører vi en serie me kun 4wd...åsså sladde for di som vil det etterpå:) må bygge meg 4wd da;) da starter jeg en lobby kl 18,00 me TOURINGCAR først som ikke er 4wd...etter det kjørest en serie me a850 4wd;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Dette er vel igrunn avtalt spill etter Bilforumet's Touring Car regler. Men om vi tar et "nasch" med det etterpå kan godt skje. ;) Edit: Eventuelt det Da9el sa. :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 uoffisiell bilforumet champ i breisladd på tsukuba? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Dette er vel igrunn avtalt spill etter Bilforumet's Touring Car regler. Men om vi tar et "nasch" med det etterpå kan godt skje. ;) Edit: Eventuelt det Da9el sa. :p der datt eg ut;) ka du mein? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 uoffisiell bilforumet champ i breisladd på tsukuba? :P god ide men hva og hvem er dommer? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 man får utnevne en dommer el fler dommere :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg