da9el Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 "DET E KUN LÅV ME PERSONBILA ME 4 SETA ELLER MERE...SMÅ SPORTSBILER ER IKKE LÅV" Blæ, akkuratt når jeg var ferdig med min mugen integra da,, :deng det er vel 4 seter det??? me sportsbiler mener jeg sånne 2 setere som speedster,lotus.åsså sånne pittesmå biler som veier like mye som ei høns..integra duger flott Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Går bra :D tar det ikke så seriøst ;) gikk litt værre for enkelte: kanksje ikke det beste bilde? hehe, tror ikke han er fra forumet? var jaktseson på Mini :roll: sjå dær ja no såg det ut som skikkeli touringcar;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 "DET E KUN LÅV ME PERSONBILA ME 4 SETA ELLER MERE...SMÅ SPORTSBILER ER IKKE LÅV" Blæ, akkuratt når jeg var ferdig med min mugen integra da,, :deng hva er "LÅV" ? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 hvis du kan lære deg og tenke før du skriver så finner du det ut! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Rett skal være rett. Kan du ikke skrive NÅRSK burde du kanskje komme deg på skole?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 hva er "LÅV" ? lov Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 etter 30 runder me testing klarte jeg 0,57,198 på mugello short..er ikke go på oppsett:S men er ganske fornøyd nå..er faktisk 4 dører på bilen min;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Rett skal være rett. Kan du ikke skrive NÅRSK burde du kanskje komme deg på skole?! færdig me skola for 7-8 år siden..er ikke bestandi jeg kommer på att å skrive på dialekt ikke funker fint hær inne..men gratulere du er den 1st som ikke klarte skjønne litt nordnorsk skriving;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hemicuda den bilde serien du lage var kjempebra...flere sånne liker vi;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Greier ikke en person og sjønne att "låv" er det samme som lov, da har man ikke tenkt lenge. Men ikke alle ord alle skjønner. Lov uttaler vi vel låv. Hadde kanskje blitt bedre med løv som noen også bruker :D Men det blir vel litt kjøring idag og.. Sorry for litt knuffing igår, men blir litt når man bremser litt seinere og tar svinngen litt raskere... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Greier ikke en person og sjønne att "låv" er det samme som lov, da har man ikke tenkt lenge. Men ikke alle ord alle skjønner.Lov uttaler vi vel låv. Hadde kanskje blitt bedre med løv som noen også bruker :D Men det blir vel litt kjøring idag og.. Sorry for litt knuffing igår, men blir litt når man bremser litt seinere og tar svinngen litt raskere... :D jeg er online om strax;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hemicuda den bilde serien du lage var kjempebra...flere sånne liker vi;) vel, vi må kjøre mere da om jeg skal ta flere bilder :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Vi kjører nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Vi kjører nå åh? jeg fant bare to løp i klasse A. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Vi har team race nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg