MusabaN1 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Hei, Jeg prøvde å skifte lyspærene som sitter over bilskiltet bak, men skiltholderen er i veien slik at jeg ikke får ned "luken" som pæra sitter i. derfor ser jeg ikke annen utvei enn å demontere skiltet for å få skiftet pærene. Skiltet er kun festet med en skru/klips til bakskjermen i midten av skiltholderen. og det er umulig å gjøre noe så lenge skiltet sitter på skiltholderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 skada innlegg.... åssen bil? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Hvis det ikke er noen synlige skruer er vel skiltplata skrudd fast, mens skiltet er klipsa fast med ramma på skiltplata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 den nederste delen på skiltplata skal det bare være å vippe ned. kan sitte litt. så er det bare å ta ut skiltet og skruene vil da titte fram:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MusabaN1 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Sorry at det var litt fucka forklart, men saken er at jeg vil skifte lyspærene som er rett over skiltplaten, men skiltplaten er i veien slik at jeg ikke får ned "lukene" som lyspærene sitter i. Jeg vet hva du mener med det lokket, men min skiltplate har ikke det :S Skiltet er kun festet med en skru/klips på midten av skiltholderen.. Det skal visst være umulig å få av :P Opel Vectra 04 mod Sedan om det sier noe som helst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Får du bare ta godt tak og dra til da ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MusabaN1 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Får du bare ta godt tak og dra til da ;) Hehe, like før jeg gjør det.. er så forbanna på den jævla skiltholderen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg