stan2 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 jeg har 90 dører:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Helt ny veng framskjerm HS Helt ny veng kanal VS Grill list til 4 lykters grill grill med 2 ekstra lys lykter (den såkalte 4-lykters grillen) hele den frontseksjon greia med lykter Bakrute til bakluke. Et par original sotede hella baklamper Et par originale baklamper Et par nye framskiver til Golf G60 (temmelig sikker på det hvertfall, kan ta mål av skivene om det skulle være interesant for noen) om noe av dette skulle være av interesse så send gjerne en PM Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kr1s89 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Hei, har det meste av golf deler viss noen er interesert. Billige deler er og få kjøpt :) Ta kontakt på mail: kr1s@mail.com Har 4 golfer, fra 1,3L til 1,8L :) Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota-dx Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 jeg trenger 90` dører til en 3dørs.. noen som kan hjelpe? noen som vet om noen som selger karroseri deler billig? trenger kanaler pluss litt div også.. har en golf 2 1986 med 90 fanngere bak og fra org sota lykter bak grill me 2 lykter . og skjerm bredere 1,8 cl motor.og geer . imstupid så ring om du er intrisert i noe . 95221333 Siter jimme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panser Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 jeg har golf 2 1.8 gti 16v (KR maskinen med 139 hk) Det skal ikke være mange årene siden den ble overhalt. Har Allt som hører til, pluss en ekstra gear kasse. Og disse vokser ikke på trær. Har også bakstilling med skive bremser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 har GTi 8V motor komplett med led.nett, gir og bensinpumpe. 2.500krhar også Fire and Ice stoler og baksete hvor står den motoren? hvor mange hester? kan jeg få satt den i en golf 1 ? :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 jeg har golf 2 1.8 gti 16v (KR maskinen med 139 hk) Det skal ikke være mange årene siden den ble overhalt. Har Allt som hører til, pluss en ekstra gear kasse. Og disse vokser ikke på trær. Har også bakstilling med skive bremser. mye skal du ha for gti motoren? :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg