sirsmokealot Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 ønsker å kjøpe div deler til golf 2. trenger dører, da vil jeg ha 90` dører, trenger også forskermer på begge sider, er litt på leiting etter en "clean" bakluke også (den uten plass til skilt). trenger vel igrunn det meste så vist du har masse deler å kvitte deg me så er det bare å ta kontakt. kunne tenkt meg en motor som er "litt" hissig også egentlig..:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Jeg har en hel golf 2 delebil.. alt er bra untatt panser og rutene og lyktene fram.. alt annet er bra.. står i en golf 2 gti motor i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg har en hel golf 2 delebil.. alt er bra untatt panser og rutene og lyktene fram.. alt annet er bra.. står i en golf 2 gti motor i bilen mye skal du ha for den da?:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Kom med ett bud da?? står i en golf 2 gti motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 har GTi 8V motor komplett med led.nett, gir og bensinpumpe. 2.500kr har også Fire and Ice stoler og baksete Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 er det mulighet får å få se noen bilder av setene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Kom med ett bud da?? står i en golf 2 gti motor har ikke snøring... litt vanskelig når jeg ikke vet hvilken stand alt er i... men uansett så må jeg komme tilbake til det seinere for jeg fått en 1.8e audi motor som jeg vil prøve før jeg begynner å tenke på noe annet.. skal prøve å få satt på en liten turbo og, så det kan jo faktisk hende at det ikke tar så lang tid før jeg kommer me et bud:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ble litt mørkt dette bilde men er strøkent Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeotor Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 har masse deler til golf 2 ring på nr: 90277390 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 har du en 4 \ 5 dørs bil har jeg 90 dører med org sota ruter og fram skjermer . Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 har du en 4 \ 5 dørs bil har jeg 90 dører med org sota ruter og fram skjermer . har 3dørs.. men fram skjermene passer vel? hvilken farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 (endret) Mørke blå nesten svarte. de trenger lakk og litt omsorg for og bli pene så hvis du bare skal ha de så koster ikke de al værden Endret Mai 1, 2009 av |plumbo Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 mye skal du ha? hvor mye må gjøres me di? er det masse rust på di? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 jeg trenger 90` dører til en 3dørs.. noen som kan hjelpe? noen som vet om noen som selger karroseri deler billig? trenger kanaler pluss litt div også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg