mrsinder Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Såså lillegutt, ingen grunn til panikk. Jeg snakket om total effektøkning inkl chip. Og ja, jeg har prøvd både med og uten effektfilter. Ikke bare det, men jeg foretok målinger av akselrasjonen. Den var uforandret...! En annen ting er om du klarer å merke forskjell på 4 hk. Før du begynner å skryte uhemmet av virkningen av slike dingser på selveste www bør du nok være noe sikrere i din sak enn at "det drar bedre". Som sagt: Placebo! Måling på benk da eller? Skryter ikke uhemmet av noe jeg, forklarer bare mine erfaringer med bruk av greenfilter og Simons-anlegg. Om du har hatt andre erfaringer enn meg, Javel. Hørt ordtaket: De lærde strides? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Måling på benk da eller?Skryter ikke uhemmet av noe jeg, forklarer bare mine erfaringer med bruk av greenfilter og Simons-anlegg. Om du har hatt andre erfaringer enn meg, Javel. Hørt ordtaket: De lærde strides? Er du lærd? Er jeg? Den eneste lærde i denne tråden må vel være Mondeo, han er utdannet som- og jobber som bilmekaniker. Jeg foretok selvsagt ikke målingene i benk. Poenget er at forskjellen mellom et vanlig filter og et sportsluftfilter er så små på en ellers utrimmet bil at man ikke merker det. Og som Mondeo er inne på er det innsuget som er synderen og ikke luftfilteret uansett... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg