Per73 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 God aften fra Trondheim:)Forøvrig min første post her på forumet. Svært mye intressant her inne. Jeg er den lykkelige eier av en A4 1,9 TDI 2001 modell men det siste året har motortemperaturmåleren i instrumentpanelet ikke vært snill med meg. Så fort jeg starter motoren går den opp til 120 grader og jeg får beskjed om at motoren koker. Jeg knipser i panelet og den går ned til "normal" temperatur igjen. Men plutselig så går den opp igjen og det samme om igjen. Jeg legger merke til at dette påvirker viften i klimanlegget når bilen er kald. Møller Trondheim skiftet føler/giver eller hva de kalte det og deres konklusjon ble at instrumentet er gåent og det koster over kr 6000,- å bytte sier de. Noen som har tips om hva feilen kan være ev. billigere sted å reparere i Trondheimsregionen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 de mente vell ikke å bytte kombiinstrument? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per73 Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 de mente vell ikke å bytte kombiinstrument? Tydeligvis, så det går ikke bare å bytte instrument for temperatur? Må man bytte hele greia der inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 hmm, har du prøvd å bytte termostat? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per73 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 hmm, har du prøvd å bytte termostat? Nei det har jeg ikke men så lenge motoren ikke koker så er det vel ikke der problemet ligger vil jeg tro.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg