[kj] Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 passer corradosetene baki en passat?? 90mod.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 forran og for den sakens skyld.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by AXi0N Hvem har ikke det:) Alle høres det ut som.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by [kj] forran og for den sakens skyld.. Om det er likt som på en golf 2 så passer det rett inn... Foran altså... Veit sikkert om en som har en golf 2 som du kan måle etter... Baksete må tilpasses litt... Veit ikke åssen det er med passat men... Må nesten bare se på en golf 2 eller noe.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by B.T.i Jævli stilig! Er det kupe`varmer som står mellom høytalerne i hattehylla? Post flere bilder da, a forsetene, restn av interiøret, bilen osv. Er ikke kupevarmer nei.. :D Må ha litt varme i mekke-bua.. :) Men sånn er altså setene som (skilz?) selger her... Blir litt mye off-topic her men her ser man iallefall seter som er renset og satt inn.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Enda litt mere Off topic Liker bilen din vwfreak. Liker ikke jetta normalt men din er nice (Fikk bumpet tråden også) :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 måtte du gjøre mye forrandringer du eller? for og få nedi setene... ringte til gran auto i går, og de trodde ikke at det gikk, mente på at passaten var breiere, men han var ikke sikker da... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by [kj] måtte du gjøre mye forrandringer du eller? for og få nedi setene... ringte til gran auto i går, og de trodde ikke at det gikk, mente på at passaten var breiere, men han var ikke sikker da... Framseter passer rett inn vw type 2 iallefall... Baksete måtte jeg skru fast på en annen måte... Sete-bunnene passet jo nedi men seteryggene måtte jeg skru fast på en lur måte.. + litt mekk... Baksete er ca 5 cm smalere på hver side.. Så med litt filt å sånn så får man det til.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 hmmmm... hørte det var noen som kalte min type passat for passat mk2, så det må jo være håp... ville vært gull ass!!! De coradosetene er bare DIGG!!!men jeg får ikke sjekka før jeg får bilen... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg