G60Turbo Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Finnes mange filmer der man bare ser speedoen ja, og da står ofte bilen på ett par bukker og spoler i lufta ;) Det gikk i 220 i tunnellen på det meste, ikke så lett å se speedoen..... Men dette var jo bare en liten kameratest, ikke ment å bli en film og så mye oppstyr...... Kommer nok noe råere til sommern på tape.. ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by BMW-323 hvorfor kom ikke 310kmt m5 videon på tv'n..:( fordi den ikke ligger på hjemmesiden min ? :eek: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 faens dritt !! får lasta ned filmen ,så kommer det noe drit om noe kodekfaenskap . korsen e får fiksa det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 last ned nyeste versjon av kodek da, så funker det nok... ;) tror det ligger link på sia til pudding Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Hmm hvorfor har jeg følelsen av at jeg har sett den golfen der før G60Turbo? :P Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by ThaBoZZ Hmm hvorfor har jeg følelsen av at jeg har sett den golfen der før G60Turbo? :P Hvor da? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 ja, det ulovlige street racing miljoet kom nok den dagen du var ute å filma med golfen din.... hva tenker egentlig reportere med ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Synnes dette med kappkjøring og all denne spinninga er barnslig...:rolleyes: :rolleyes: Skal man først bli tatt så burde man neste ha pasert 200.... ;) Virker jo også som Rælingstunellen er bruk på filmen...eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Passerte da 220 da for pokker ;) Det her skulle jo aldri bli noe "film" i det store å hele, det bare blei sånn..... Skulle man lagd en film som var verdt å se hadde jeg valgt en dag det ikke regna, var ikke akkurat optimalt med slicks..... :( Å iallefall dratt ut speedometeret :) Skulle bare ut en tur å teste kameraet, men det ble jo litt filming.... Mediene må ha lite å gjøre om dagen........ Men de skal nok få nok å lage reportasje på til sommern ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Hvor lang tid bruker du på 100-200? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by triggerhappy Hvor lang tid bruker du på 100-200? Hakke peiling............. Men tror ikke det er så ille ;) Sliter litt med høy inntemp når jeg lader 1.4-1.5 bar, blir varmt når jeg mater på. så da daler effekten etterhvert.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Da må du snekkre ny kjøler;) Kanskje vi kan dra et drag til sommeren opp rælingstunnelen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by Dalhback killer Da må du snekkre ny kjøler;) Kanskje vi kan dra et drag til sommeren opp rælingstunnelen:D Er ikke kjølern som er problemet ;) Ta en test opp tunnellen er greit det, men jeg blir furten når jeg blir frakjørt..... :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Hva er problemet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Har du sett underr panseret på en "G60" noen gang? Innsuget som ligger FYSISK inntill manifolden/turbon er vel ikke akkurat optimalt...... Innsugsmanifolden blir nok flere hundregrader, freser omtrent når man tar på den ;) Skulle hatt 16v, slippi det problemet da Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg