mr.doodee Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 hei! har en omega b som dugger, så lenge jeg ikke har et vindu litt åpent, har funnet ut at det er resirk ventilen som henger, for når jeg trykker på resirk knappen endrer ikke noenting med luftstrømmen seg. men spørsmålet er jo hvor sitter denne ventilen og hvordan komer jeg til den? kunne godt tenkt meg å reve ut hele skiten og erstattet den me et rør, vist det går ann, er jo ingen som bruker den resirk funksjonen likevell! noen som har vært borti dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 har samme prolemet selv. dugger uansett hva jeg gjør. å varme apparatet er elendig. blir aldri varmt i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Pollenfilteret sjekket? VolvoGeneral: Sjekket at det er væske på'n? Eller at varmeregisteret ikke er tett? Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 ja er jo kjøle veske på den. men hvor sitter det registeret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Sitter i dashen, på passasjersiden mener jeg. Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 mye jobb å komme til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.doodee Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Pollenfilteret sjekket? VolvoGeneral: Sjekket at det er væske på'n? Eller at varmeregisteret ikke er tett? først prøvd med nytt, no har eg heve det vekkk. er helt sikkert på at spjeldet til "ny luft" utenifra er konstant stengt, men hvor ligger dette spjellet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg