Cheron Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Nærlyset mitt er borte.. Noen ide om hva det kan være? Har sjekket: - Sikringer - Lysbryter i dashbordet (byttet) - Alle kabler inn i lykter - Lyspærer - Fjernlysspake (byttet) Fjernlyset virker men må holde spaken inne! Er kun parklys på bilen.. Er lyset koblet via rele i sikringsboksen?? Noen med Hayes boka som gidder å sjekke?? Alle tips mottas med takk! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Kan det være releer? Hvis det er releer koblet til nærlys da. Releer har en tendens til å gå ved mye risting og ikke minst aldring. Veit ikke om dette kan være til hjelp, men det kan være verdt å skjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Det er brytern... Den er bankers Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Har byttet bryter... Var ikke den... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Første golfen min hadde også et sånt syndrom, innimellom mista den frontlysa. Fant aldri ut hva som var galt før den ble stelt, snufs :( Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Her er et koblingsskjema for 87 og oppover. Veit ikke om det sier deg noe mer. Har desverre ikke tid til å kikke på det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Takk... Er 86 modell det jeg har da.. Men skal se på det... Takk Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Beklager at det ble så stort og på hodet! ;) Regner med de fleste kan redigere 180 grader! Skal se om jeg får fikset det i morgen. Hvis dette virker støtende på noen pga størrelse så si ifra og jeg skal fjerne det! Edit: redigering er gjort ;) Bare hyggelig å kunne være til nytte! Trenger du noen andre skjemaer så send en pm, dette var bare noe jeg kom over i full fart da jeg bladde gjennom boka nå når jeg så tråden din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Enda bedre om du kan sende den på mail til meg :) leifesol@online.no Takk Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Er lagt ut i redigert tilstand nå! Forresten super jobb du gjør for landslaget! (Kikket litt på hjemmesiden din!) Mvh Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 har akkurat noe av det samme på min bil. la meg forklare: Bilen hadde stått i kanskje en halv time, alle lysene funka når jeg stoppa den. når jeg skulle starte den funka ikke lysa forran, bare bak! pærene har ikke gått da lysa kommer på hvis jeg holder fjærnlys spaken inne! slipper jeg den slutter det og lyse! bryteren er det ikke. Veldig sært problem! Har jo ordna no jallamekk foreløbig, men hadde vært greit og hatt det slik det egentlig skal være! så hvis noen vet..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 hadde noen lignende ting på en porsche 944 og der var det en svidd ledning som fikk kontakt med metallet som lagde krøll med lysene Sjekk om du kanskje har en brent ledning et sted Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Bytt tenningsbryteren.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Mort Bytt tenningsbryteren.. denne pleier å smelte ja, men den har en tendens til å ta med seg alle kursene som går på x-kretsen.. dvs du har ikke vindusviskere lenger, varmevifte, instrumentpanellys, hovedlys, alle lys som skal komme på når du starter bilen. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Vet ikke om det hjelper - men akkuratt det samme skjedde på bilen til kammeraten min - en g60 91 mod ... Der var det dimmebryteren som var gåen ...Så jeg har mest tro på at det er den - selv om du skriver at du har skiftet den ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg