Gå til innhold

3-åring nektet bursdagskake pga navnet sitt.

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

Jo, det gjør det.

 

Det er idioti å kalle sønnen sin noe slikt.

 

Samt de nekter for at de er nazister/rasistiske. Hvorfor FAEN vil de da ha hakekors på kaka, hvorfor i HELVETE går "faren" i nazi støvlene som hans far eller bestefar gikk med under 2 verdenskrig i det tyske militæret? Samt man kan jo LETT se at dette ikke er "vanlige" folk. Tattoveringer oppover halsen osv, samt de ser ut som white trailer trash?

 

Vel, trenger ikke mange hjernecellene for å vite hva slags folk dette er.

 

Sorry, du har helt rett. Trur øya mine er litt trøtte og smale i dag:drunk:

360 M/TURBO TIL SALGS

 

Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde foreldrene vært mot det Hitler gjorde, hadde de ikke gitt han det navnet! Man skal da for pokker ikke hedre en av de mest grusomme menneskene som har levd! Tenk på hvor støtende dette vil virke på jøder rundt i verden, og hvordan dette faktisk vil plage og hjemsøke den gutten når han blir eldre! Tror han kommer til å hate foreldrene sine greit senere, med mindre han blir dratt mot det nynazistiske miljøet, som helt sikkert tar i mot noen med et slikt navn med åpne armer... Burde vært forbudt ved lov å gi slike navn til barn.

 

er det virkelig jødene du tenker på i denne sammenhengen? dem er jo verdensmester i å gjøre seg til evige ofre. Men nok om det, det er da gutten det er synd på her... han vil bli mobba og han har fått noen foreldre som skulle vært lagt inn før dem lagde ungen. Leste hele artikkelen nå, hvis dem vil ha hakekorset(som faktisk er et hinduistisk tegn det nasjonalsosialistiske arbeiderpartiet/NSDAP misbrukte, er det trist at hakekorset alltid sees i sammenheng med menneskeforfølgelse og liknende. Det er et fint symbol hvis det ikke hadde vært for at det alltid sees i den historiske sammenhengen. Men jeg skjønner helt klart at det er naziregimet foreldrene sikter til her, idioter.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det virkelig jødene du tenker på i denne sammenhengen?

 

Hvem er det du tenker det var synd på når det gjelder hitler å hva han gjorde da??!

 

Off, du blir bare dummere og dummere..

 

Og jeg hadde også nekta å lage den kaka med "adolf hitler" og hakekors PÅ.. Trur den lille gutten driter i om det står Ulf, eller adolf på den.. Og trur foreldrene har gjort det med kaken, og navnet til sønnen pga oppmerksomhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det du tenker det var synd på når det gjelder hitler å hva han gjorde da??!

 

Off, du blir bare dummere og dummere..

 

Og jeg hadde også nekta å lage den kaka med "adolf hitler" og hakekors PÅ.. Trur den lille gutten driter i om det står Ulf, eller adolf på den.. Og trur foreldrene har gjort det med kaken, og navnet til sønnen pga oppmerksomhet..

 

trur du bør sette deg litt bedre inn i historien veslegutt, som resten av folket ser du kun jøder som blei offer for disse?!selvsagt var det mange jøder som mista livet under WW2, men i denne sammenhengen er det da vel guttens navn og han der er synd på, vi kan vel slutte å høre om jødeforfølgelsen for EN gang skyld, hvorfor i det hele tatt blir dem dratt inn hver eneste gang det nevnes en assosiasjon til Hitler o.l, det var mye annet man kan assosierer det med?! Men nok om inkompetente øvelseskjørere som er breiale..

 

STAKKARS gutt! Håper han virkelig finner en fosterfamilie som er noen hakk bedre.

 

Slik jeg forstår det så er det ulovlig i Norge å kalle barnet sitt Hitler?! Trur det er noen andre navn som stalin/mussolini som også er ulovlig, men det veit jeg ikke.

 

Er USA untatt denne "regelen"?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin.. Her til lands vil ikke folk engang kalle sønnen sin Adolf, det er vel så godt som ett utdødt navn. Å da kalle han hitler til mellomnavn er mildt sagt drøyt.

Den familien der er bare noen nazi mediahorer!

 

Søk Adolf på gulesider, du blir nok overrasket hvor mange som heter Adolf her i landet :)

360 M/TURBO TIL SALGS

 

Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du bør sette deg litt bedre inn i historien veslegutt, som resten av folket ser du kun jøder som blei offer for disse?!selvsagt var det mange jøder som mista livet under WW2, men i denne sammenhengen er det da vel guttens navn og han der er synd på, vi kan vel slutte å høre om jødeforfølgelsen for EN gang skyld, hvorfor i det hele tatt blir dem dratt inn hver eneste gang det nevnes en assosiasjon til Hitler o.l, det var mye annet man kan assosierer det med?! Men nok om inkompetente øvelseskjørere som er breiale..

 

STAKKARS gutt! Håper han virkelig finner en fosterfamilie som er noen hakk bedre.

 

Slik jeg forstår det så er det ulovlig i Norge å kalle barnet sitt Hitler?! Trur det er noen andre navn som stalin/mussolini som også er ulovlig, men det veit jeg ikke.

 

Er USA untatt denne "regelen"?

 

haha, veslegutt og øvelseskjørere?? Er eldre en deg lillegutt, så spar meg fra dritt som tyter ut kjeften din, som du skulle hatt mævla dritt i flere uker på rad!

 

Når vi snakker om Adolf Hitler, så er det ikke den lille gutten det er synd på nei! selv om det er den lille gutten denne tråden handler om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, hvis de utelukkende manet frem jævelpuddingen sin for at han skulle bli en fremtidlig leder for deres nabokoslige Ariske brorskap, så værse'go'... Pga. dette navnet blir han vel mobbet og skaket opp i barndommen nok til og faktisk kunne gå inn for det også..

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det virkelig jødene du tenker på i denne sammenhengen? dem er jo verdensmester i å gjøre seg til evige ofre. Men nok om det, det er da gutten det er synd på her...

 

Enig her gitt. Hvis jøder blir støtt over navnet, la dem bli det. Er ikke som at de har det fælt om dagen (snarere motsatt). Det å syte over at en gutt heter Adolf Hitler fordi man er jøde og føler seg krenket, er like dumt som å gå ut i media og syte over at ikke kakebakemenn ikke vil bake kake med kakekors og Adolf Hitler på :)

 

Og ja, stakkers kid.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår