Can90 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Har en Audi A3 1.8T Mod 1999 Gått 169.000 Chip - Elektronisk Chip:S S8 felger. Farge grønn. Har lyst og gjøre noe med Audièn min, ikke noe harry. Noe som gjør den fetere til sommeren. Lurer på om dere har noen gode tips:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 S3 spoiler, øyelokk, senk, soting av ruter, facelift baklykter. Da har du en kul a3 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Enig med alex... få facelift frontlyktene , enten angel eyes eller devil eyes på bilen også så er den klar for sommeren:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Da har jeg noe og gjøre på i vinter:D Men en ting bilen min er chipet hos Bergen bil elektronikk, er det noe som bør byttes ut med kvalitets chip? Bilen ble chippet før jeg kjøpte den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 som alex sier men uten øyelokk : p lakker helt ned blir og bra Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 når det gjelder chippen så er jeg usikker , vet ikke hvordan de er og vet heller ikke hvilke chipping firmaer som ligger i bergen. men visst du bruker forumet litt , så finner du antagelig vis et sted hvor mange på forumet har vært og som er "proffe"? er jo mulig og få en evaluering der av chippen du har og se hva de mener? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg