Gå til innhold

mistet lappen 2 ganger

Ranger emnet


Lie Nilsen

Anbefalte innlegg

Det skjer ikkeno om du mister lappen hverken 2-3-4-5 eller 70 ganger!

Mister du den i prøveperioden må du ta alt på nytt!

 

Er du uttafor prøveperioden og mister lappen intil 6mnd, så får du den tilbake. over 6mnd. må du ta alt på nytt igjen!

 

Mister du førerkort for kjøring i fylla eller påkjørsel av noen så sliter du langt verre plutselig.

 

 

Kjøre fort gjør vi alle og det er ingenting å legge skjul på. til dere som skal leke paragrafryttere om andre som blir bøtlagt/taper førerkort pga hastighet..

 

Kjøss meg der jeg er glattbarbert! du som sinker og lager irritasjon på veien er ikke hakket bedre enn oss som nettop kjørte forbi deg så øra dine flagra opp etter A-stolpa!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjør hardt, kjør stil. mist lappen med ett smil. :D

 

Mista 4 ganger jeg.. min. 2 ganger med henger etter.

Deretter pga kjøring av et kjøretøy som IKKE var helt etter veitrafikkloven, og siste pga mistanke om kappkjøring der snuten egentlig kunne dra seg for dem hadde nada på meg. fikk igjen lappen begge siste gangene..

 

 

Første 2 var i prøvetia

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikkeno om du mister lappen hverken 2-3-4-5 eller 70 ganger!

Mister du den i prøveperioden må du ta alt på nytt!

 

Er du uttafor prøveperioden og mister lappen intil 6mnd, så får du den tilbake. over 6mnd. må du ta alt på nytt igjen!

 

Mister du førerkort for kjøring i fylla eller påkjørsel av noen så sliter du langt verre plutselig.

 

 

Kjøre fort gjør vi alle og det er ingenting å legge skjul på. til dere som skal leke paragrafryttere om andre som blir bøtlagt/taper førerkort pga hastighet..

 

Kjøss meg der jeg er glattbarbert! du som sinker og lager irritasjon på veien er ikke hakket bedre enn oss som nettop kjørte forbi deg så øra dine flagra opp etter A-stolpa!

 

ENIG! dritt lei folk som ligger i 60 i 80 når det faktisk er stort sett bar vei. hold i det minste fartsgrensa der det er mulig. De som kjører som sinker kan like godt levere lappen som de som kjører forbi deg. de som kjører for sakte øker risiokoen for att folk kjører forbi dermed HOLD FARTEN OPPE.

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjøss meg der jeg er glattbarbert! du som sinker og lager irritasjon på veien er ikke hakket bedre enn oss som nettop kjørte forbi deg så øra dine flagra opp etter A-stolpa!

 

Skallen? :P

 

Du får sikkert ikke tilbake førerkortet like fort som siste gang, og kanskje litt større bot. Det går jo ann og ringe til politiet og spørre om hvordan dette fåregår, eventuelt statens vegvesen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det han må finne ut av er hvor lenge han er uten lappen. jeg tipper veldig på 3mnd. i værstefall 6mnd. han må uansett ta teori og oppkjøring på nytt!

og ikke glem at du får da 2 NYE år med prøvetid fra den datoen du får lappen igjen!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjørt fort mange ganger jeg å, men aldri mistet lappen før nå.. har vært oppe i 220km/t og nest siste gangen var jeg oppe i 115,97, siste gangen så ble jeg målt til 143km/t. greit er ikke noe å skryte av, men så har jeg heller aldri kræsja. Har kun fått noen bøter. kunne vært uten lappen for mange årsiden, men siden UP likte at jeg tok hensyn til folk i såpass stor fart så fikk jeg beholde lappen. det er det jeg kaller flaks. Greit jeg har lært nå og kommer til å roe ned gassfoten når jeg får igjen lappen. jeg fikk ikke noe bot når jeg mistet lappen for jeg valgte heller fengsel fordi jeg gadd ikke å betale mer i bøter. man kan faktisk juge og si at du har dårlig råd så kan du heller sitte inne. bedre det;) Men alle kan ha både uflaks og flaks. men det å miste lappen 2 ganger det kaller jeg uflaks, og jeg vet ikke om det kun var fart du ble tatt på eller ikke, men du må bare skjerpe deg etter første gangen du ble tatt. hadde jeg mista lappen da jeg kunne.. så da hadde jeg lært av det for lenge siden. men sånn er livet. kjipt men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår