hower Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 jeg har et problem, lakken på bilen min flasser veldig mye, da spesielt på taket, kan ikke vaske bilen min med hageslange lavt trykk og stor spredning på strålen uten at lakken løsner og seiler bort sammen med vannet. Er det noen her som veit hva dette kommer av? selv tror jeg det er noen som har gjort en utrolig dårlig jobb med å lakere, utav det jeg kan begripe er det ikke grunning. Og har dere et ca beløp på hva det vil koste å omlakere taket? på forhånd takk. Siter Neon '95 LE har ikke peiling på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 dette er standard på chrysler :) kostnad på å lakkere taket varierer fra verksted til verksted. Tror du må sjekke litt rundt selv.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hower Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 ok, takk skal du ha. men det høres da ut som det er dårlig lakk de bruker der borte... Siter Neon '95 LE har ikke peiling på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 det var vel mer med at på midten av 90-tallet så begynte de å bruke vannbasert base og det var ikke helt vellykket. Det er flere produsenter som sliter med dette. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg