hawkins Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Nokon som har hatt erfaring med problem med varmeapparatet? Problemet er at da kjem berre varme i nokon minutt osso fer da, osso må eg skru da av og venta litt før da kjem varme igjen. Nokon so har peiling på ka problemet er? Har skifta termostatane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Luft i systemet? Høres veldig ut som det, at det har kommet luft i varmeapparatet eller at vannpumpen sørger for dårlig sirkulasjon. Prøv å lufte først :) Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkins Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 takk for svar! Men bilen lekker kjøleveske ein plass, kan dette ha noko problemet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Kan være en faktor ja, feks om du kjører med for lav veskenivå og bilen suger inn luft før du får etterfylt. Eller lekkasjen er ved varmeappratet og det da ikke sirkulerer ordentlig. Etterfyller du mye? Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkins Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 ooki, ja må etter fylle 1 gang i veka, då kjøyre eg kanskje 60 mil. må ta meg ein dag og finna ut kor det lekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg