licorice84 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 ja, det blir nok til det. må bare finne ut hvor jeg skal ha måleren i bilen... om det blir i a-stolpe eller en eller annen plass i dash. vanskelig å sitte og spekulere på det når bilen er hjemme og jeg er borte:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Penest å lettest i A-stolpe;) Men få deg en måler med røde lys, jeg har blått lys i min, å det irriterer meg hver jævla dag:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 hehe... tenkte på en autogage smoke-series. hadde det i corradoen jeg hadde, og det så veldig bra ut! vet ikke om jeg skulle hatt noe mer i a-stolpen, det er kanskje tamt med bare ladetrykksmåler der. oljetemp og voltmeter har jeg i bilen fra før, så det er utelukket. hvor har de fine tilpassede a-stolpe-holdere til A4? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 fant fin a-stolpeholder på bsbildeler. bestilte holder + 52mm smoke series ladetrykksmåler fra autogage. faen, jeg klør i fingra etter å komme hjem til norge og begynne med bilen:D den stakars samboeren min vet knapt hva hun har i vente av turer til postkontoret og skred av hentelapper som plumberer postkassa vår:D får vel også opprette en tråd om bilen etter hvert! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 en tråd med en fin "howto" montere fmic da eller? :P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Og montere det kittet der er ingenproblem ! skal være med bruksanvisning Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 jeg skal prøve å huske å få tatt noen bilder underveis i prosessen. jeg har alltid vært så dårlig til å ta bilder av alt jeg har gjort, så når jeg har laget tråd om bilen, har det bare vært en "ferdig"-tråd:P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg