kaikristian Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Bilen har plutselig mistet 3.giret og drive.(automatgir) park,nøytral og revers fungerer.eneste er at den "slår litt hver gang jeg setter den i gir.bilen har fungert som en klokke helt frem til dette skjedde.lyset i dashbordet som viser vilket gir den står i ble også borte.har tittet på sikringene.der var det en sikring som hadde røket.byttet denne.da kom lyset i dashbordet tilbake,men nå lyser den på alle girene.er den noen som har noen ide`r om hva jeg kan gjøre for å finne ut feilen? please =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikristian Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Da har jeg funnet feilen.For de som lurer eller som kanskje vil oppleve dette, så var ikke problemet verre enn å få slettet feilkodene på girkassen..disse oppsto når sikringen røyk. ble ganske lettet når det ikke var ett havari.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Kan jeg bare av ren nysjerrighet få spørre hvordan man sletter girkasse feilkodene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg