Turbo 245 Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Hei dette gjelder kjøp av Volvo 460 SE.. Det jeg lurer på er.. Vordan er disse bilene å kjøre og bensin forbruket på 2Literen da..? Og vordan er kvaliteten på disse bilene..? Dele priser..? Vordan er det å få tak i ekstra utstyr til disse bilene..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hei var ikke mye svar å få her da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fredrik_asen88 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg syns 460'n er veldig fin å kjøre.. hatt en del langturer med den bilen og syns det bare er en fryd!.. Bensinforbruket på 2litern er ganske bra(bruker ikke mye hvis man kjører riktig)..kvaliteten kommer jo helt an på bilen men pris på reservedeler osv ekke så altfor dyrt.. eneste ekstrautstyret jeg har skaffa i ettertid er bare orginal vinga(ga 200 spenn på høggern) Mye hadde du tenkt å gi a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 hei fredrik_asen88.. fin 460 du har da..har du bilder av den..? Er det andre volvo motorer som passer i 460n da noen som vet..? som s/v 40 motorene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Hei var ikke mye respons her da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fredrik_asen88 Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 er bilder av bilen i tråden min i signaturen.. mye hadde du tenkt å gi a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 jeg skule få den for 3000..det er en Volvo 460 SE 92 mod.. den har el soltak,speil,vindu og sentrallås.. Den er hvit med sort interiør.. Vilken type lettmetal felger er det du har og vilken dimensjon er det..? får du kjøpt den bak spoileren ny på volvo..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fredrik_asen88 Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 3 lapper for en 460 hørtes litt lite ut men kommer jo helt an på hva du skal bruke den til da.. hvis du tenker på de styling felgene er det Bellini Condor RSBS 16tommere(står i tråden min) husker ikke dimmen helt.. mulig du får kjøpt den på volvo men vil heller anbefalt å leite på høggern å se om du finner et brukbart eksemplar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Hei fredrik_asen88...han som har 460n selger den bare for å bli den kvitt.. han hadde for mange biler.. Derfor prisen på 3000..den sto bare i veien og han var lei av å flytte på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fredrik_asen88 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 ok.. veit ikke no om den bilen så har jo ikke no mer å si egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 vet ikke så mye om den jeg heller...skal hente den på mandag...det eneste jeg vett jeg må ha til den er sommer dekk og felger.. Tror du sota ruter kan bli fint på hvit bil..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fredrik_asen88 Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 ok.. blir sikkert fint det.. lykke til da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 hei fredrik_asen88 er det noen andre volvo motorer som passer i 460n da...? noen som vet..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 hei noen som kan svare passer s/v 40 motorene i 460n..? Eller er det andre motorer som passer..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Ingen som vet om det er andre motorer som passer i Volvo 460n da...? GODT NYTT ÅR... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg