Daul1 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 1500 1500?! haha. Tror nok ikke det gitt. Fått et litt bedre bud kan du si. hehe. hehe.. Der fikk jeg meg en god latter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daul1 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 De Phoenix felgene så da ut til å være i ganske grei stand...da er dem vel værdt mer enn 1500? Ja, dissa felga er helt strøkne. Er nok værdt mere enn 1500,- :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daul1 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 denne biln falt i smak hos meg! går å venter på at bestemor skal slutte å kjøre bil.. hun har en prikk lik. 93 mod. som snart errullet 100tusen... Stå på! Hehe. Fint det da :) 100tusen ja, det var da ikke stort :P hehe. Skal ta vare på bilen min ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 hehe.. nei den er ikke gått serlig langt... Ja du må ta vare på den, kom me mer bilder.. Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daul1 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 hehe.. nei den er ikke gått serlig langt... Ja du må ta vare på den, kom me mer bilder.. Fint at den ikke har gått langt da:) Mye bil igjen da(: Ja, mere bilder kommer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daul1 Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Har da fått tak i ny grill. Har også de svarte listene under grillen og lyktene, men er ikke montert på enda.. Skal lakkere cromen over lyktene og ramma rundt grillen svart først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Syns egentlig den gamle grillen va ganske så smuk. Fett å sjå cromegrill te en forandring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daul1 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Syns egentlig den gamle grillen va ganske så smuk.Fett å sjå cromegrill te en forandring. Jeg syntes at det ble for mye chrome. Men men, smak og behag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg