Gå til innhold

Charade G11R GTti

Ranger emnet


Retaliator

Anbefalte innlegg

Planen er å få fiksa dem.

Får ta meg en tur en dag jeg da å få låne under delen.he he

 

Har du hatt tomgangs problemer med din GTti.

Motoren begynner å varierer etter 3-4 min på tomgang akkurat som om noen små gasser?

 

Underdelen tilhører jo bilen ;) Han som opprinnelig kjøpte bilen av meg,fortjente ikke den delen for og si det sånn...

 

Tomgangsproblemer er 100% tegn på at det er feil ved kjølingen. Huske rmin startet sånn når jeg hadde hull i radiatoren min. Er en sensor som reagerer på dette,som gir sånn tomgang.

Sjekk dette så blir det nok fint .

 

Håper denne bilen ikke skal se mere snø i sitt liv forresten ;) Hvis den er like hel under som den var når jeg solgte den,så er dette en meget bra bil for rust.

Har du skilter enda forresten?

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe vinter kjøring på den nei. Norske veier spiser jo bilene.

Hadde den på eu godkjenning i juli og de sa at det var skjeldent at de får inn gamle biler som er strøkene under. morro.

Skilter ble levert før jeg kjøpte bilen.

Skal ta å udersøke litt til helga om jeg kan finne ut av det.hmm.

Hørte noe rykter at det også kunne være Trotle body`n som kan fuske. Noe med en liten voks klump inni som kan være defekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og luft kjølesystemet skikkelig,så skal du se at det blir orden. Mine symptomer er helt identiske. Og et kjapt søk på Daihard,var dette det første jeg fant.

Og ikke vært noe tull etetr det.

 

Skiltene var det som leverte forresten ;)

 

Skal ta å undersøke det til lørdagen:)

Skal ikke se bort i fra at jeg tar en telefon hvis jeg ikke skjønner noe. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår