millhouse Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Planen er å få fiksa dem.Får ta meg en tur en dag jeg da å få låne under delen.he he Har du hatt tomgangs problemer med din GTti. Motoren begynner å varierer etter 3-4 min på tomgang akkurat som om noen små gasser? Underdelen tilhører jo bilen ;) Han som opprinnelig kjøpte bilen av meg,fortjente ikke den delen for og si det sånn... Tomgangsproblemer er 100% tegn på at det er feil ved kjølingen. Huske rmin startet sånn når jeg hadde hull i radiatoren min. Er en sensor som reagerer på dette,som gir sånn tomgang. Sjekk dette så blir det nok fint . Håper denne bilen ikke skal se mere snø i sitt liv forresten ;) Hvis den er like hel under som den var når jeg solgte den,så er dette en meget bra bil for rust. Har du skilter enda forresten? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retaliator Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Blir ikke noe vinter kjøring på den nei. Norske veier spiser jo bilene. Hadde den på eu godkjenning i juli og de sa at det var skjeldent at de får inn gamle biler som er strøkene under. morro. Skilter ble levert før jeg kjøpte bilen. Skal ta å udersøke litt til helga om jeg kan finne ut av det.hmm. Hørte noe rykter at det også kunne være Trotle body`n som kan fuske. Noe med en liten voks klump inni som kan være defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Ta og luft kjølesystemet skikkelig,så skal du se at det blir orden. Mine symptomer er helt identiske. Og et kjapt søk på Daihard,var dette det første jeg fant. Og ikke vært noe tull etetr det. Skiltene var det som leverte forresten ;) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retaliator Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Ta og luft kjølesystemet skikkelig,så skal du se at det blir orden. Mine symptomer er helt identiske. Og et kjapt søk på Daihard,var dette det første jeg fant.Og ikke vært noe tull etetr det. Skiltene var det som leverte forresten ;) Skal ta å undersøke det til lørdagen:) Skal ikke se bort i fra at jeg tar en telefon hvis jeg ikke skjønner noe. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Bare og ringe vettu :-) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg