rallyroger Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Vi starter nå vårt eget drifte team: TEAM HACHIROKU. Vårt store mål for sesongen blir å bruke mest mulig dekk og kjøre i ring rundt kamikaze drifters, vi mener selvfølgelig DRIFTE i ring rundt:) ,som dere sikkert skjønner er det ae 86 som gjelder og vi har foreløpig 3 stk,men er på vei for å hente nr4 denne helgen. Bilene skal utrustes med 3SGTE motorer og supra kasser,deler er bestillt og kommer rett over jul.med litt flaks og endel jobb regner vi med å ha to komplette startklare biler til vårens første treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Dette er morro! Stå på gutter(jenter?) hold oss oppdatert på prosjektene deres ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by rallyroger kjøre i ring rundt kamikaze drifters, vi mener selvfølgelig DRIFTE i ring rundt:) Yeah, right :ass Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 The drifter kjekker seg? :ass :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Drit bra med konkuranse!! Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Lethal Drit bra med konkuranse!! Mvh Lethal Ja, bare så synd at det ikke er noen konkurranse... Kamikaze Drifters - Ingen foran, ingen ved siden Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by FSR Ja, bare så synd at det ikke er noen konkurranse... Kamikaze Drifters - Ingen foran, ingen ved siden Sannsynligvis så kommer de vell til og ligge på siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Aner jeg framtidige mafia tendenser med sabotering av hverandres bremser før konkuranser osv:D ;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Det blir vel mer buksevann og kokkos tenker jeg.. ikke lett å få på en hjelm etter en runde god gammeldags kokkos:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by rallyroger Det blir vel mer buksevann og kokkos tenker jeg.. ikke lett å få på en hjelm etter en runde god gammeldags kokkos:D A ha, så dét er trikset. Vel, jeg drifter nok like fint med våte bukser, så du får finne på noe annet. Trene f.eks. :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Når dere står på langstrekket å krangler om hvem som skal først inn i svingen, så husk på å vink til meg når jeg spruter gummi forbi dere:D :D :D Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Tror nok det blir Kamikaze Drifters som kommer til og rule den FØRSTE sesongen, men tror det blir en del sterke team til di andre sesongene.. Men hva vet jeg? mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 good luck have fun begge 2.. holder en knapp på fsr og kenneth? til jeg får sitt rallyroger og i aksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Det blir morro å se! Kanskje det kommer enda noen team(?) Jeg er hvertfall mektig imponert over kjøringen til kamikaze drifters! Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Drifte Team... hmmm... Crazy Tuning har jo en skyline på gang *hint*:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg