yngviz Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 noen som kan fortelle meg om problemer med servo. den er lett som pokker til venstre , men mye tyngre til høyre. fungerer ellers fint. Er dette en justeringsak eller skal jeg bare kaste hele jævla snekka ?? Mvh yngviz.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 fyll olje Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Kan være bare en justering ja... Har lest om dette et sted på nett, men finner ikke siden. Men mener å huske at du må løsne ett lokk på tannstanga ved styrestaget inn, og justere på en skrue/mutter der. Noen her på forumet kan sikkert svare bedre.... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 er ett lite lokk på styresnekka ja, der er det vel 2 skruer? en for å justere hver vei... tror jeg ja:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngviz Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 noen som kan fortelle meg om problemer med servo. den er lett som pokker til venstre , men mye tyngre til høyre. fungerer ellers fint. Er dette en justeringsak eller skal jeg bare kaste hele jævla snekka ?? Mvh yngviz.. Takker for svar så langt. skal hive meg rundt så snart fingran har tina opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg