oddbau Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hei! Vurderer å gå til innkjøp av en Passat 1,9 TDI 115 hk fra 2000 som er gått 250 000 på langkjøring. Bilen har komplett servicehefte, og den ble nettopp sjekket for alle feil der ytre endeledd, bremser og bærearm framme ble byttet, skal nå være i perfekt stand. Er det noen som vet ca. hvor langt en kan regne med at denne motoren og bilen kan gå før større utskiftninger må til, og en evt pris som er levelig med tanke på de opplysninger som er gitt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 har sett en slik motor som ble utslitt, på 460'km hadde han slitt hull i ventilløfterne ovenfra..... da ble det motorbytte! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbau Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 takk skal du ha! Samme bil har problemer med "luftresirkulasjons knappen" skjer ingenting når eg prøver å skru det på. Noen som vet ka som kan være feil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Har den blitt passet på og tatt service på, så bare kjøp Har lik selv, og gått snart 300.000, uten noen store problemer. Bruker ikke olje heller. Anbefales. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Min nåværende har gått 371 000km, men det er en pumpedysemotor 130hk, og min forrige 110hk tdi hadde gått 456 000km da jeg solgte den, så jeg (nesten) bare positive opplevelser med langkjørte passater..... Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Eg kom over en passat med over 750000 når eg jaktet på passat. trodde først den var gått 75000 men var vist ikke det gitt, men eiger hadde aldri hatt noe tull, og var original drivverk og motor, hmm om man sliter hull i ventilløfterne så må det vera noe gale, på mine mazda så har rullet langt, 780000 den ene, så var de fremdeles uslitt, må vera kjørt tørr for olje, eller kanaler så er tette der da, og hvorfor bytte motor om det kun var løfterne, de er vel ikke så dyre.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Min nåværende har gått 371 000km, men det er en pumpedysemotor 130hk, og min forrige 110hk tdi hadde gått 456 000km da jeg solgte den, så jeg (nesten) bare positive opplevelser med langkjørte passater..... En 2000mod 115hk er også pumpedysemotor. Forsåvidt samme motor som 130hk. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klews Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 kjøp!! har selv en likens som er gått 320 000km. ikke noe problemer med den. kun skiftet olje å fylt diesel.=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg