Gå til innhold

Selges: GOLF GL 1987mod. Unik lav km-stand. *SOLGT*

Ranger emnet


melbye...

Anbefalte innlegg

Golf II GL 1987 mod. med en UNIK LAV KM:STAND selges! KUN kjørt garanterte 57 200 km!!!. 1,6 L på 75hk. 4 trinns girkasse.

 

Bilen har kun hatt en eier i 21 år før meg og alle sørviser er fulgt! Sørvishefte følger med. EU - godkjent til sommeren 2009. Nytt eksosannlegg og bremser i fjor ved eu - godkjenning.

 

Golfen ble kjøpt i høst som et påtenkt prosjekt, men har bare blitt stående siden. Har ikke hatt tid til å begynne på den, og har verken tid fremmover så den må selges da jeg ikke har mulighet/plass til bare å ha den stående. Har ikke selv fått sett på bilen nøye da jeg kjøpte bilen av en bekjent, men det skal være relativt lite rust, utenom det som synes på bildene. Bilen står med flat batteri og en oljelekkasje(ikke fått sjekket fra hvor). Skiltene er levert inn til biltilsynet da jeg ikke så noe vits i å registrere den, ettersom det skulle være et prosjekt. Pent interiør. 4 piggfrie vinterdekk og sommerdekk på orginale felger.

 

Unik mulighet til å få seg en Golf II med lav km.stand!!! Fint utgangspunkt til et golf prosjekt. Eller som en bruksbil for den som er litt nevenyttig.

 

IMG_0006.jpgIMG_0007.jpgIMG_0009.jpgIMG_0010.jpgIMG_0011.jpgIMG_0012.jpgIMG_0013.jpgIMG_0014.jpgIMG_0015.jpgIMG_0016.jpgIMG_0017.jpgIMG_0018.jpg

 

Selges som den står.

Ingen pruting, høystbydene. kr 5000,-

Bilen står i Oslo.

Ta kontakt på PM eller tlf: 98 62 34 19.

( )- 00´ Seat Toledo Sport.

(X)- 87´ Volkswagen Golf.

(X)- 97´ Seat Cordoba Se.

(X)- 88´ Bmw (e30) 320i.

(X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår