varg30 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 greia er at jeg vurderer å hente en bil som delebil til min egen fra sverige og i den annlednig lurer jeg på om det er noen lover\regler som jeg må følge om jeg henter den delebilen hit til norge. håper noen her ute kan gi meg et svar..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Du må stoppe på svenskegrensa og momse den inn :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ikke så lenge man kjører på prøveskilter..? Man kan vel kjøre en svensk bil inn i Norge uten å momsen den inn vel..? Men du tenker kanskje på når man skal bruke delene fra den bilen på en norskregistrert. Jeg kjørte min delebil rett inn i landet. Ble tilogmed stoppet av politiet, sa bare at jeg skulle bruke den som delebil. Men husk! Du får ikke vraket den i Norge. Så da må du få fraktet den til Sverige igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 kjører du på norske prøveskilter MÅ bilen ha blitt momset inn, da chassie nr registreres i en database hos Statens vegvesen. ALLE delebiler MÅ momses inn i landet, uansett hva du har klart og gjøre alex! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Det gikk fint det. Fikk prøveskilter uten chassienr jeg. Men du vet vel selvfølgelig bedre om det enn meg du, Erik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hvordan du fikk prøveskilter uten chassinummer er vel også et godt spørsmål, iallefal engangs-skilter fra en trafikkstasjon. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Jeg fikk rødeprøveskilter fra Risløkka trafikkstasjon. De kostet 272kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg