David_G Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 hei, lurer på og kjøpe meg en bmw e-30 1990 mod 316I 2dr må bytte begge fjørbeinslager, lakkere bakluke og bytte forskjerm, bilen bruker lite olje og vann, utslitte forseter, blei eugodkjent i sommer, har gått nesten 3 runder men motor har gått 2 runder, hva ville folk gitt for noe slikt? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 ikke fryktelig mye tror jeg.. 5k kanskje? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 hehe, selger vill ha 22 :P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 sjekk på nettet da på lignende modeller o se hva snitt prisen er, men en 316 er ikke en mest atraktive bilen Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 22k høres litt drøyt ut, den har jo rulla noen kilometer også.. lakkering er dyrt osv .. og 316 er som nevnt over her ikke den mest ettertrakta bilen på markedet :p er de bilene vi holder oss unna ;) Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Du får jo en 325 i like dårlig stand som den du vurderer for den prisen der. Greit at E30 generelt ligger høyt i pris, men likevel..de er ikke laget av gull og diamanter disse bilene. Ha litt mer tålmodighet så dukker det opp et bedre kjøp enn den der :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 22k var veldig mye for en bil som er gått 300, kjøpte selv en 320 som var gått 174k for 30, denne var riktignok strøken, nylig eu godkjent med 0 feil, ikke rust eller feil på bilen, bruker ikke olje eller vann.. Så hadde jeg vært deg hadde jeg venta litt til, så kommer det en bedre bil til en mindre penge ;) skal du ha den så by han 5k :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 22k var veldig mye for en bil som er gått 300, kjøpte selv en 320 som var gått 174k for 30, denne var riktignok strøken, nylig eu godkjent med 0 feil, ikke rust eller feil på bilen, bruker ikke olje eller vann.. Så hadde jeg vært deg hadde jeg venta litt til, så kommer det en bedre bil til en mindre penge ;) skal du ha den så by han 5k :) Kjøpte du denne?! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2061297 Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Kjøpte du denne?! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2061297 ja? Etter litt pruting :P Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Kjøpte du denne?! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2061297 når man da ser hva en e30 ligger i pris nå, så ser man at den jeg kjøpte for ei stund sia egentlig var billig da, med tanke på at det ligger en te 30 nå, men min var finere og gått 40k mindre. Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg