nils erik Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 jeg har en 86 modell sierra cope med 4 trinns kasse, passer 5 trinns kassa ifra is på samme årstall i min cupe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokis Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Kassa passer rett på den men mellomakslingen blir for lang da 4 trinns kassa er kortere. Tror også du vill få litt missvisning på speedometeret når jeg byttet fra 4 til 5 trinns viste speedometeret 10-15 km/t for lite..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nils erik Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 har mellom aksel og hele pakka.... passer spaken på 5 trinnsen rett i hullet på bilen min der det har stått en 4 trinns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 ja treffer midt i hullet.. speedometer missvisning kan skyldes drevig i girkasse eller orotasjonsmotstand i speedometer. litt av begge på ford. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg