cosworth87 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 sentrallåsreleet? blir ikke dette styrt av vindushevermotorene? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 det kan godt hende. men det må da vere et relee en plass som får hele prosessen i gang? jeg skal ettermontere sånn fjernstyrt trykkeknapp nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hmm... ikke skyt meg om jeg tar feil asså. Tror du bør vente til noen av de som jobber som mekaniker på disse bilene kan svare, kan duu ikke koble deg inn på den derre hvite dingsen som styrer sentrallåsen på alle låsekassene da? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 kan godt stemme det, probleme er jo at jeg ikke vet helt hvor hele styringssystemet ligger. finner jeg det så regner jeg med at det er plug N play. har ikke fått settet enda. så jeg vet ikke helt hvordan det skal kobles til. men regner med at det bare går rett på et relee. men takk for svar Cosworth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hmm... ikke skyt meg om jeg tar feil asså. tar du feil noen ganger? trodde du var perfekt jeg. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 en sjelden gang i blandt... :P har bare ikke for vane å skrive om ting jeg ikke vet... men dette var unntaket Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Ja da blir det noen nye bilder folkens. kjedet meg en del i dag så tok en haug med bilder. ikke alle som ble like bra. men her er de jeg synes ble ok. + en RS jeg fant på veien hjem:) vist ikke dette virker så gir jeg opp!:) takk for forklaring på melding Mikael1977:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Bilder er alltid gøy det :) liker de som er skrått bak fra (selv om det kanskje er samme bilde to ganger?).. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 No probs Oliver! Pen ego parkering på den RS`n :D Visst er det en Octavia som står bak glasset på nest siste bildet? Bra samling! Hehe... //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 javist. der var det to like bilder! jaija. orker ikke fikse på det. får heller bare vere. Det nest siste bildet er tatt på skoda forhandleren på Sandnes. så det bilde inneholder vell 4stk octavia:) faktisk 3 facelifts i ett bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Det nest siste bildet er tatt på skoda forhandleren på Sandnes. så det bilde inneholder vell 4stk octavia:) faktisk 3 facelifts i ett bilde:) Da var det kanskje ikke så konstig at det stod mange skoda`s parkert på samme sted :) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Da kom det pakke fra tyskland :) paste upperlig da jeg skulle jobbe i dag. ikke verst å tjene penger mens man mekker på egen bil:) Pakken i dag var chrom list til bakluken. ganske fornøyd med den. Den måtte tilpasses litt, da denne var laget for kombi. men det tok ikke lange tiden. glemte å ta bilder under tilpassning og montering. men her er resultatet. Mens jeg holdt på fant jeg ut at jeg ville kjøpe meg en chrom list til. til den "gropen" i bakluke "handtaket". altså her: Kansje det blir litt "overkill" med chrom bak der. men jeg vil fortsatt prøve:) håper fjernkontrollen til sentrallåsen kommer snart. da skal jeg få bilder under montering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 forresten, er det noen som har noen erfaring med siden http://www.streetdesign.no ? jeg har bestilt noe derfra, har nå ventet i over 2 uker. og har sendt de to mailer uten noe svar?:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 smaken er som baken.. men miiin mening er at krom hører hjemme i reiret til kråker å i campingvognene til sigøynere. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 jeg synes det ble bra med den lista siden den var så brei, hadde den vært tynn tror jeg nok ikke det hadde sett så bra ut :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg