Gå til innhold

Legacy bakrutevisker!

Ranger emnet


Viggen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte bare på om noen her inne vet om noen som har en bakrutepusser (komplett m/motor og arm) til en Legacy stv. 94-98 mod ?

 

Kanskje også noen vet hva en slik koster originalt hos forhandleren?

 

Eller er dette en del som må regnes som "slitedel" på disse bilene? Kjørte bak en slik bil tidligere i dag, og også DEN manglet pusser-arma...

 

Har prøvd hos skrothandlerne, men de gidder ikke gå ut å se en gang om de har delene... :-(

 

PS! Trenger også en instruksjonsbok til en 95mod. Legacy (94-98 er vel ganske like tipper jeg, så DET går også helt greit. :-) )

 

mvh. Eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg veit at dem selger en del instruksjonsbøker til subaru på Ebay. Men åssen det er på Legacyen er jeg litt usikker på.

Men visker bak det veit jeg ikke hva koster. Hvis du går inn på http://www.finndel.no Kanjse noen huggerier kan hjelpe deg og sende den til deg via posten. :)

 

Har prøvd skroterne! De sier de ikke har delene; men sannheten er at de ikke gidder å gå ut i kulda for å sjekke engang. :-(

De mener dette er alt for små deler til å gjøre "bisniss" på. Hadde jeg spurt om en hel motor , eller 1 dør eller 2, så kanskje...

Og toppen av frekkhet var svaret fra Willys Verksted:

"VI HAR KUN INSTRUKSJONSBOKEN AV DE SPURTE DELENE PRIS 625.-LEVERT VED FORSKUDDS BETALING. BOKEN ER PÅ NORSK"

 

625,- : Yeah right! :-( Kunne ha forgylt en splitter ny instr.bok fra forhandleren med 22k bladgull for samme prisen...

 

Fra skroter'n i Trondheim fik jeg følgende svar: "Hei

de delene du trenger er kun på selvplukk

kom å se selv, velkommen"

 

Reise 3timer hver vei, for kanskje å finne ut at de ikke har noe likevel? IKKE aktuelt! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm var da en merkelig sevice. Trodde alle monner dro jeg.

Men de vil vel ikke ha no penger i disse finas krise dager vel.

Men har du spurt på subaru om de kansje kan ha dette da?

 

Det var en stiv pris for en bok ja.. Men kommer vel sikkert av at ingen spørr etter dette så da gir folk F*** og tar en syk pris. Men jeg titt så vidt på Ebay i går. Men så ut til at det bare var motorer og ikke armen de solgte. :(

 

Håper noen kan hamstre dette opp for deg. Kan også forsøke på http://www.imprezadriver.com er dette som er subaru klub i norge. Kanjse noen der kan finne dette til deg. :)

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår