Gå til innhold

Hjelp til valg av dobbel din spiller

Ranger emnet


Keikooo

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en dobble din spiller til saaben min.

har surfet litt rundt for å finne diverse alternativer.

 

har funnet masse billige spillere på ebay fra 200£ og oppover.

skal ha en spiller med dvd og navi.

 

noen som har noe peiling på om de billigspillerne er "dugganes", eller om det bare er søppel. eventuelt tips til spillere som er bra men ikke så alt for dyre.

 

takker for alt av svar

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

billigspillere ville jeg holde meg litt tilbake med....

mn du får det du betaler for da...

har prøvd en del slike billige japanspillere til 3000 som selges på nett da jeg har montert noen slik i noen biler til noen jeg kjenner og er så som så med kvalitet på skjerm og brukervennlighet...

finta t det er gps og blåtannhandsfree men hadde vært fint om det har funka også... jeg vet at det er kobla opp mot tlf riktig og slikt da jeg jobber som montør på handsfreeløsninger hos nordialog:) ville nesten ha kosta på meg par 1000 tiil å kjøpe skikkelig spiller...... kan uten tvil anbefale deg kenwood sine.... har en DDX 7029 selv å er storfornøyd!!! slike japanspillere har også en tendens til å henge etter når man spiller av musikkvideo lr film og slikt... ser nesten ut som det er dubba:Phehe

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zenec sine spillere er helt ok...

veldig enkel meny å liksom ikke så mye at du klarer å rote deg bort...

den har samme instillinger som en vanlig enkel cdspiller men du har i tilegg noen instillinger for dvd-biten liksom.. mn helt grei skjermbilde og touch funker utmerket til å være billigspiller.. en kompis av meg som har denne spilleren... så har sitti å trykt en del på den da han ikke har peiling på instillinger av anlegg og slikt..hehe.... ikke noe spesielt "pen" meny men den er veldig ryddig og enkel å funker nå uansett da. du får va du betaler....:) mn om du skal bruke 4500kr på en slik så kanskje lønnet seg å kjøpe en skikkelig en til 1500kr mer?om du har peil på å ta inn fra statene så får du en kenwood feks til samma prisen...rundt 4-500dollar for lignende modell som jeg har... den har alt du kan trenge egentlig... spiller vel så å si alt av formater, har usb som er bak med kabel så du kan legge den i hanskerommet.. masse innganger til gps, handsfree, ipodtilkobling.. aux inn AV-in.... masse andre ting....jeg bruker 8G usbpenn å har flust av musikk på den:) hehe.... kan også endre bakgrunnsbilde som du selv vil ha, tilte skjermen til og med negativ tilt så den kan brukes i Honda Nsx..hehe...dimming av skjerm å masse funksjoner... den kan du faktisk rote deg bort i om du vil.. mn veldig ryddig menystyring selv om det er en hel haug med instillinger!!!

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne spilleren har eg, er meget fornøyd med den.

Spiller alt av formater, har enda ikke opplevd at den ikke vil spille av noe.

Den har integrert Garmin navi med ekstern antenne som du kobler opp. Den har bluetooth med mic som du kobler opp, meget greit og bruke som handsfree.

Du kan også koble til USB minnestick, da slipper du at det flyter med dvd/cd plater i bilen.

 

Eg betalte 10 000 kr for den i sommer hos Bilradio Spesialisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår