Gå til innhold

9-3 refurbishing !

Ranger emnet


Selleri

Anbefalte innlegg

Vurderer å gå over grombilen nå. Tenkte jeg skulle få tak i en pen vinge, noe rundt Viggen-style kanskje? Noen som vet hvor en slik selges? Hva øker morofaktoren på slike biler egentlig? Noe som ikke koster skjorta helst XD . Noen som har noen pene felger til salgs også kanskje?

 

Alle tips mottas med takk !

 

EDIT: Det er snakk om en Saab 9-3 2,0 -99 modell.

O:99 Saab 9-3

X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å gå over grombilen nå. Tenkte jeg skulle få tak i en pen vinge, noe rundt Viggen-style kanskje? Noen som vet hvor en slik selges? Hva øker morofaktoren på slike biler egentlig? Noe som ikke koster skjorta helst XD . Noen som har noen pene felger til salgs også kanskje?

 

Alle tips mottas med takk !

 

EDIT: Det er snakk om en Saab 9-3 2,0 -99 modell.

 

 

Viggen styling er pen. drit i den plankestylingen fra realcar f.eks. kanskje greit å si hvordan motor du har før du spør om trimming? er det coupe eller 5 dørs? kanskje bbs motorsport felger hadde vært noe?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På leting etter felger, si ifra om du har noen pene felger liggende.

 

Redd for at det blir en plankespoiler fra realcar, ung og dum som jeg er, syntes jeg den så pen ut på bilen.

 

Skal ha bilen på bukk en dag, og se hva jeg skal gjøre, fant en 350 Chevy V8 i skjulet, med girkasse fra en Corvette, har lyst, men det blir vel på en eller annen sladdeøse.

O:99 Saab 9-3

X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dødelig fet, skal du trimme den noe? har litt planer om å refurbishe min saab også, noen tips hva jeg kan gjøre? kjøpte just omtrent samme bil som du vil jeg tro, type 2.0 uten turbo xD har du forresten nummeret til han poleringsmannen du pratet om i den andre posten din? ble din bil bra hos ham?

Saab-en undervurdert superbil?

Bare digger min kjære<3

 

Noen som vet om noen fet saab-styling, type viggen, til salgs, noen? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lett høyt og lavt etter trimming, ser det ut som at det billigste og letteste er å bytte motor. Veldig kjedelig løsning, men mest økonomisk. Polerte bilen min selv i denne omgang, syntes det er fælt å bruke så mye penger på en polering vinterstid. Han gikk over Golfen for en stund siden, og det ble VELDIG bra, sender nummeret på PM.

O:99 Saab 9-3

X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke det er, 2,oT er sterkere bygget, en vanlig 2,0 vil ikke tåle en turbo tror jeg, dessuten må man ut med 10-12-000 for en turbo. V8 prosjekt får bli i en annen bil, det tar for lang tid når Saaben er bruksbil, dessuten mangler jeg topper og 3 stempler, orker ikke å styre med det.

O:99 Saab 9-3

X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke det er, 2,oT er sterkere bygget, en vanlig 2,0 vil ikke tåle en turbo tror jeg, dessuten må man ut med 10-12-000 for en turbo. V8 prosjekt får bli i en annen bil, det tar for lang tid når Saaben er bruksbil, dessuten mangler jeg topper og 3 stempler, orker ikke å styre med det.

 

Noe sjangs for at jeg kan kjøpe v8'eren av deg da? betaler godt:) bare si hva du vil ha sånn ca:)

Saab-en undervurdert superbil?

Bare digger min kjære<3

 

Noen som vet om noen fet saab-styling, type viggen, til salgs, noen? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår