abrunstad Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 hei, har kjøpt meg en 2 din spiller til bilen nå, og holder på å koble opp. men jeg lurer på hvordan man skkal koble den for at spilleren skal slå seg av og på med tenningslåsen? har forøvrig en forsterker også som har samme problem.. noen tips? TAKK =) Siter Toyota Yaris Verso, 1.3 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=10&ids=artID Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hvilken bil har du? På Toyota, Nissan etc. er den røde strømledningen tenningsstyrt. På VW, Audi stc. er det derimot den gule strømledningen som går på tenningen. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 jeg vil tippe Audi 80 1,8s 1991. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Forsterkeren din har en remote tilkobling, der skal remote fra spilleren din inn ;) Også kan du jo prøve å holde off knappen inne litt, på spilleren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90coupeTJ Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 kan du ikke bare koble opp remot på en sikkring som ikke har konstanst strøm da? bare lese hvilken sikkring som ikke har konstant strøm Siter T.J er T.J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg