Espanol Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei, jeg er ny her. Har nettopp fått en onkel av meg å skaffe me en VW Golf 2 1.6 85 mod. Jeg vet golf er fine biler når de er styla, men er ikke helt sikker på hvordan de ser ut som orginal. Er det noen som har et bilde av en VW Golf 2 85 mod orginal ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 ca sånn den ser ut : sånn ca den burde se ut =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espanol Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 okok, tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 sånn ca den burde se ut =) Fuuuuck :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg